دریافت لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور به صورت پی دی اف .


درباره ی سیم و کابل البرز الکتریک نور

این واحد تولیدی در سال 1383فعالیت خود را در زمینه تولید انواع  سیم و کابل آغاز و با یاری خداوند متعال تا کنون در زمینه تولید و توزیع  سیم و کابل فعالیت می نماییم . ما فعالیت  خود را ابتدا با تولید  سیم افشان  شروع کرده و بعد از مدت کوتاهی با تولید انواع کابلهای (افشان ، نیمه افشان ، مفتول ، شیلدار ، کواکسیال )  محصولات خود را افزایش داده که تولیدات شرکت هم اکنون به بیش از 105 نوع  محصول رسیده است . خوشبختانه روند تولیدات این شرکت پیشرفت چشمگیری داشته  و مورد توجه و استقبال بیشتر مشتریان محترم قرارگرفته است . در طی این دهه هر روز درخشان تر از قبل بوده ایم  و در همان ابتدا باهمت متخصصین مجرب و با اتکا به عزم و اراده ملی در  راستای خودکفایی و با اخذ نشان استاندارد ملی ایران از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گام تازه ای را برای شکوفایی در صنعت سیم و کابل ایران عزیز بر داشته ایم.

همچنین این شرکت با مجهز نمودن آزمایشگاه کنترل کیفیت به دستگاه های روز دنیا، موفق به دریافت گواهینامه ایزو  9001:2008  از کشور نروژ شده ایم  و در گام بعدی با اخذ نشان استاندارد اتحادیه اروپا از کشور  انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته ایم و همچنین از دیگر افتخارات این شرکت داشتن تائیدیه توانیر، تاییدیه پژوهشگاه نیرو ، پروانه نظام مهندسی ساختمان ، عضویت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سیم و کابل ایران است .

خوشبختانه ما امروزه با توجه به تحریم ها  محدودیت تکنولوژی در صنعت سیم و کابل  نداریم ،به شرط ثابت ماندن قیمتهای مواد اولیه بستر و بازار مناسب، میتوان به بالاترین سطوح تولید دست پیدا کرد و با لطف خداوند نیزدر بازارهای جهانی حضور بهم رسانیم .

رمز موفقیت شرکت البرز الکتریک نور لطف پروردگار در مرحله نخست و استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت – صداقت در کار –مشتری مداری – پیگیری امور تا حصول نتیجه .

خرید سیم و کابل البرز الکتریک نور

برای خرید سیم و کابل البرز الکتریک نور شما می توانید از فرشید کابل که یکی از نمایندگی های سیم و کابل البرز الکتریک نور در بازار لاله زار تهران است تماس بگیرید.

  • شماره تماس برای خرید سیم و کابل البرز الکتریک نور:  76 – 33973375 021